Som medlem i Limhamns Konstförening får du ta del av många aktiviteter:

- Medlemsskrift två gånger per år

- Vinstdragning i det stora konstlotteriet i december

- Vinstdragningar vid vernissager (6-8 st per år)

- Deltaga i årets konstaftnar

- Resor till medlemspris

Medlemsavgiften är 280 kr/år (2024).

Inbetalning bankgiro 158-4812 Swish 1232116580

OBS! Glöm inte ange namn och adress när du

betalar medlemsavgiften!

Medlemsnumret får du tillsänt dig när medlemsavgiften blivit betald. Detta är också ditt nummer vid vinstdrag-ningen i december. Föreningen köper under året in konstverk av utställande konstnärer inför utlottningen.

Som medlem deltar du också i vernissagedragningen. Det går till så att du vid din närvaro vernissagedagen antecknar dig i gästlistan vid önskat, ledigt nummer som sedan utgör ditt dragningsnummer.

Dragning sker vid vernissagedagens stängning.

Skaffar du två nya medlemmar under ett år får du en extra lott vid årets konstlotteri!

Köp ett presentkort!

Har du presentproblem kan du ge bort ett års medlemskap inklusive vinstchans i konstlotteriet.

Pris 250 kr. Kontakta Cornelia Röjner 070-513 76 91.

Ungdomsmedlemskap

Nu kan du som är under 25 år få ett billigare medlem- skap i Limhamns Konstförening. Din årsavgift är 100 kr och du kan delta i alla medlemsaktiviteter och vernissagelotterier. Det enda som inte ingår är lott i konstlotteriet.

Kontakta Cornelia Röjner tel. 070-513 76 91 eller

cornelia@limhamnskonstforening.se

GDPR

I maj träder EU:s nya dataskyddsförordning GDPR i kraft och för med sig nya regler om hur personuppgifter ska hanteras av föreningar.

Du kan läsa mer om GDPR och dataskyddsförordningen på

www.datainspektionen.se

Vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med GDPR (General Data Protection Regulation) EU-förordning som gäller fr o m 2018-05-25, som har till syfte att stärka skyddet för personer vid hantering av personuppgifter inom EU.

Medlemsskrift nr 1/2023 (format A5)

________________________________________________________

Ett presentkort från Limhamns Konstförening är en annorlunda